2017. április 28., péntek

Képek


1.

A templomtorony tövében láttam
legyengült, rongyos éhezőket.
Térden kúsztak ott a sárban,
bögrét csörgetve, járókelőket
kísérve egyedül vagy párban.

2.

Villám villant viharban hirtelen,
aztán hó szakadt mindenfelől az égből,
mintha álompelyhek hullanának nekem,
és én magam nem látnék ki a vetésből
utam felén már, egy kutyával velem.

3.

Fény vetült a bokrok szövedékére.
Akit szerettem, végképp elhagyott.
Már oda sem érnék az esketésre,
ha lennék a vendégek közé hívott.
Félig tele a csésze, félre téve.

4.

Van egy sérülés a törzsön,
ahol tavasszal az ág letört.
A képet még elmémben őrzöm:
az ablak mintha sok hegyes tőrt
formált volna, mind ki kellett törmöm.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.