2018. április 16., hétfő

Talán

Talán elnézed nekem, hogy annyit vártalak,
hisz' nem volt senki, aki ennyit várt volna rám.
Talán elnézed, hogy nem vagy más, mint árny alak,
de mentem volna érted még a Holdra is talán.

Talán elnézed nekem, hogy messze mentél tőlem,
hogy nem lett már a távol sem közel.
Talán elnézed, hogy szabadon élhetsz felőlem,
és régen nincs itt karod, amely megölel.

Talán elnézed nekem, hogy lassan véget ér az élet,
és nem lesz benne többé semmi jó.
Talán csak játszottál velem, de többé már nem félek.
Fejemre ma már szitál a hó.

Talán elnézed nekem, ha ez a vers ma szárnyra kap,
amíg egy barokk dallam szól a trombitán.
Talán elnézed nekem, hogy annyit vártalak,
bár tudható, hogy nem jössz. Talán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.