2010. február 3., szerda

Sajtószemlét olvasok

"A gyermekvállalás megbecsültségét vissza kell állítani - A demográfiai lejtmenet megállítása, a gyermekszám növelése érdekében tett javaslatokat a Magyar Tudományos Akadémia égisze alatt tavaly széles körű összefogással megalakult Népesedési Kerekasztal. A
testület KDNP-s tagja szerint részben az elmúlt időszak elhibázott kormányzati intézkedései vezettek a jelenlegi állapothoz, ezért vissza kellene állítani a családalapítás megbecsültségét, a gyermekvállalást pedig kiemelten támogatnia kellene az államnak.
" - Magyar Hírlap 2010 I. 29. (4. oldal)

Baszhatom. Nekem 5 gyerekem van, akiket túlnyomórészt a rendszerváltás óta eltelt 20 évben neveltem föl. Mire a "gyermekvállalás megbecsültségét" bárki is visszaállítja, már unokáim is lesznek. Azt viszont, hogy az elmúlt 20 évben egy, a közigazgatásban kapott - tehát forintra ellenőrizhető - jövedelemből hogyan tartottam el a velem együtt 7 fős családot, azt semmilyen jövőbeli politikai humbug visszamenőleg nem oldja meg. A testületben a KDMP-t képviselő tag figyelmét pedig felhívnám rá, hogy volt az ő pártja már kormányzati tényező. Nekem akkor voltak kicsik a gyerekeim, amikor az ő pártja támogathatta volna a gyermeknevelést. Utólag könnyű ugatni.

5 megjegyzés:

  1. Hátha az megvígasztal, ez mindig csak duma marad.

    Ami sajnos egy következmény, hogy a legkisebb kedvezményt is azok használják ki leginkább, akinek a szaporodásával eddig sem volt gond.:(

    VálaszTörlés
  2. A cigányozást és zsidózást csak szimplán utálom. A hozzá társuló sanda célzásoktól, amik a "polgári jólneveltség" látszatát hivatottak fönntartani, ellenben zsigerből jövő kényszert érzek a hányásra, főleg, ha mindez egyfajta mostanság anakronisztikusan "keresztyén"-nek nevezett mentalitással is társul.
    Cigány népzene már van az oldalamon. Azt hiszem, legközelebb zsidó népzenét teszek föl.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szeretem mindkét népzenét!
    Sajnálom, hogy megbántottam az érzéseidet, de ha a homokba dugjuk a fejünket (itt nem térek ki a gyesből élők taglalására), attól még a cigányság szaporodik gyorsan, az egyéb nemzetiségűek fogyatkoznak. Az egyéb nemzetiségűeket nem osztom fel ilyen-olyanra.

    Én viszont attól kapok hányingert, hogy már azt a szót sem lehet kimondani, hogy "cigány", mert akkor jobbosnak kiáltanak ki, amit valóban nagyon szégyelnék, de hülye és vak azért nem vagyok!

    VálaszTörlés
  4. Lehet siránkozni, hogy "fogy a magyar", és lehet gyereket nevelni. Én fölneveltem (még nem teljesen) ötöt. Ezt nem tartom érdemnek, de az utóbbi években úgy tűnik, vannak akik annak tartják (ha magyar a gyerek és elítélendőnek, ha nem magyar - még akkor is, ha történetesen nem is tud semmilyen más nyelvet a gyerek magyaron kívül).
    A cigány szót (és a zsidót is) ki lehet mondani, le lehet írni, én ezen az oldalon is megtettem kétszer is, mint ahogyan te is, és a megjegyzésem éppen a sanda célzásra vonatkozott.

    VálaszTörlés
  5. Két föntebbi megjegyzésem okafogyottá vált, miután az eredeti hozzászóló a továbbiakban nem vállalta véleményét.
    Azonban megígértem, hogy hozok egy kis jiddis - magyarul: zsidó - zenét. Rövidesen megtörténik.

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.