2008. augusztus 18., hétfő

Gondolatok munkába menet

Aki honfitársaim (lásd még: hazám fiai) szóbeli vagy fizikai megsemmisítésére tör, az értelemszerűen nem lehet hazám fia (azaz hazafi).

Ha láncos buzogányt lóbálva lóháton rohamoznak felém, célszerű távolról, íjjal lelőni a támadót, mielőtt bezúzná a fejem.

Aki a házam küszöbére rondít, azt bottal kergetem el. Mit tegyek azzal, aki hazám háza küszöbére rondít(ott)?

Aki a védteleneket üti, bármit is képzel, a gazdagok érdekeit szolgálja. A hatalmasok sohasem védtelenek. Eléggé világos voltam?

 

13 megjegyzés:

  1. Hűha! És határozott! És kemény! :)))
    Ne nagyon igaz!

    VálaszTörlés
  2. Világosnak világos, kár, hogy akik a fenti módokon cselekednek, azok sosem vállalják el cselekedeteiket.
    Az árpádsáv nem is azt jelenti,
    a turul nem is azt jelenti,
    aki zászlót gyújt föl, az cukorka hatására teszi,
    aki tv-székházat kifoszt, az bedobta az elvitt holmi árát,
    aki rendőrre támad, az csak bámészkodó,
    aki benzines palackot dob, az ott se volt...

    VálaszTörlés
  3. Kezdek aggódni magam miatt, mert bevallom, nem értem.

    VálaszTörlés
  4. Melyik szót, vagy mondatot nem érted?

    VálaszTörlés
  5. Külön-külön a összes bekezdést értem, az egész viszont nem áll össze a fejemben, mert nem elég egyértelmű..., nekem.

    Ha akarom, így értem, ha akarom úgy.

    VálaszTörlés
  6. Rosszul fogalmaztam.
    Az egyes bekezdéseket sem tudom pontosan hova tenni.

    VálaszTörlés
  7. almalé, tégy a magyargyűlöleted ellen valamit!!!

    VálaszTörlés
  8. dehogynem érted, juhorka és már fogalmazod is a bravúros, liberális maszlaggal vastagon megtámogatott válaszodat,
    jó az avatárképed !!! igazolványról?

    VálaszTörlés
  9. Nem minden bekezdést értek én sem...

    Ak első bekezdést egyáltalán nem értem.

    Láncos buzogánnyal, ha jól emlékszem Botond törte be Bizánc kapuját. Le kellett volna tán nyilazni?

    Aki a házad kapujára rondít, s Te agyonütöd a botoddal, nagyon helyesen, gyilkosságért felelsz a bírőságon.

    Aki védteleneket üt, a gazdagok érdekeit szolgálja?
    NEmrég hallottam, hogy elitéltek egy férfit, mert védtelen nőt ütött. Netán valaki ezen gazdagodott?

    Egyáltalán nem voltál világos!


    VálaszTörlés
  10. Ja megvan! Az első bekezdés!

    Helyes, már rég eltörölték a halálbüntetést hazánkban. Nem hallottál róla még?

    VálaszTörlés
  11. Nincs köztük logikai összefüggés, ezek csak gondolatok munkába menet, hogy úgy mondjam, az elmúlt (tágabb és szűkebb ) időszak (közelebbi és távolabbi) eseményeire történő reagálások.

    Nem tudom, az elsőn mit nem lehet érteni. Magukat kizárólagosan hazafinak tekintő emberek látnák legszívesebben kipusztítva saját hazájuk más fiait. Ők az igazi hazafiak valóban?

    A második mondat értelme: az egyértelmű támadási szándék felismerhető, és időben kell védekezni ellene. Aki rám támad, az ellen védekezem. Lehetőleg úgy, hogy a támadása még csak el se érjen.

    A küszöbre rondítás mindkét helyszínen megtörtént. És valóban úgy van, ahogy mondod, a (jó) múltkori besurranó tolvaj után a rendőrségen felvilágosítottak róla, hogy nem szabad védekeznem, ha nem akarok börtönbe kerülni. (Tehát hagynom kellene, hogy engem, vagy családtagjaimat ölje meg előbb a támadó.) No nem. Ez (társadalmi szinten) egyszer már megtörtént Európában, és itthon is.
    Egyébként nem agyonütésről: elkergetésről beszéltem ez esetben, ami nem ugyanaz.

    Nezsu, az ellenpéldád a negyedik gondolatra tökéletes cáfolat, természetesen nem az általad említett esetre vonatkozott a gondolatom, hanem arra, hogy saját hibájából, vagy saját hibálán kívül - mert ilyen is van - a társadalom perifériájára szorult emberek éppen eléggé szerencsétlenek anélkül is, hogy hátrányos helyzetük miatt további hátrányokkal sújtsa őket a "polgári" társadalom. (Még inkább egy, a magát a "polgári" társadalomhoz képzelő, de valójában csak megvezetett emberekből álló munkásőrség-utánzat erőszakszervezet).

    VálaszTörlés
  12. Haladok, már majdnem mindet értem.:)

    VálaszTörlés
  13. "Nem tudom, az elsőn mit nem lehet érteni. Magukat kizárólagosan hazafinak tekintő emberek látnák legszívesebben kipusztítva saját hazájuk más fiait. Ők az igazi hazafiak valóban?"

    Igen, ilyen volt már 1945 előtt, hálIstennek rövid ideig tartott. S valóban elég sokan dicsőitik ismét azt az eszmét.
    Az ellene való "harcban" én is szívesen részt veszek.

    Ne nyilazz, ha lehet, csak a szentei napokon a lőlapokra, mert véletlenül eltalálsz valakit.

    A rendőrségen nem arről világosítottak fel, hogy csak a támadás mértékével megegyező védekezés az elfogadható?

    Pontosan kiket értesz ez alatt?
    "megvezetett emberekből álló munkásőrség-utánzat erőszakszervezet". Igaz nekem a gárda ugrik be elsőként a meghatározásodra.

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.