2008. augusztus 7., csütörtök

Már megint itt esz a fene a neten

pedig most éppen van jó olvasni valóm is. Érdekes, én régebben sem voltam nagy TV fogyasztó, de az internet elérés előtt sokkal (azaz SOKKAL) több könyvet olvastam - és nem csak szakkönyveket. Emlékszem, mikor úgy 18 éve visszaköltöztem ide, (tehát előtte másutt éltem egy darabig :) ), éppen olyannyira "megszaladt" - na ja, nekem megszaladt! : egy darabig volt miből kaját vennünk -, hogy havonta vettem egy-egy regényt. Sőt nem csak megvettem, el is olvastam. Igaz, már akkortájt is többnyire csak reggel, meg délután, utazás közben. Aztán - legalábbis ezt próbálom elhitetni magammal - és NÉMI igazság van is benne - olyannyira megugrottak a könyvárak - meg más árak is legalábbis a jövedelmemhez képest, hogy elhagyogattam a könyveket is - a színházbétrletről már korábban leszoktam :(. Persze mindenki  - ez így nem igaz - a többség - lehet, így sem igaz - mondjuk, a hozzám hasonló helyzetűek közül mindenki - tudna fordítani valamennyit könyvre, és/vagy színházra/koncertre - ha fontosabb lenne neki, mint az internet előfizetés, úgyhogy ez a némi igazság tényleg csak némi.
Node! amiért most itten a gombokat nyomgatom, az az az ok (de sok az!) hogy tegnap elszántam magam egy öt hetes kritikát olvasván, és megvettem Dragomán György Fehér királyát. (ez egy regény, ő meg - ebből következően: író). Nem haladok rohamléptekkel benne, tegnap óta össz-vissz ötven oldalt olvastam el belőle - már mondtam: minden fontosabb(!): pedig nem; de igencsak tetszik. Na EZ AZ, amiért most a billentyűzetet püfölöm. EZ egy jó könyv.
Tudom, van egy csomó más jó könyv is, de most ez van a kezemben, és ez a legjobb könyv, amit az elmúlt pár hónapban olvastam - sajnos, EZ a megállapítás nem sokat mond, okait lásd föntebb. Nem írok róla, akit érdekel, olvasson róla kritikát - szerintem még a neten is taláal, de mégjobb, ha el is olvassa. OOPS. Még az is lehet, hogy elveszítem :). De előbb befejezem, és mindenkivel elolvastatom a környezetemben (de fognak utálni érte! :) - bár lehet, hogy ANNYIRA azért mégsem )

3 megjegyzés:

  1. Nagyon teccik a kis szösszeneted!:)) Szerintem többen is vagyunk így! Hajrá! Küzd le az internet uralmát és oszd meg magad a sok értelmes(ebb) elfoglaltságban!:)) Én is ezzel próbálkozom!:)) A könyvet meg körülszaglászom, hátha megfog!

    VálaszTörlés
  2. : )
    én is sok időt töltök a gép előtt és lemondtam már sok más egyébről emiatt - a tévéről pl. egészen könnyedén : ))) - ,de a könyveket nem hagytam el,mert azt nem szabad ... :)
    utánanéztem - a neten : )) - a könyvnek,amit ajánlottál,hát valóban jó lehet...!
    ó olvasást és szép napokat! : )

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.