Tisztelt Ügyfél szolgálat!
2009. február 15.-én vásároltam meg az Önök cégének XYW HIJ 123 márkajelzésű mosógépét. Az eddig eltelt 12 és fél hónap alatt termékük most hibásodott meg másodízben, ugyanazzal a hibával. A ma távozott szervizes szakember - aki ugyanaz volt, mint első alkalommal - tájékoztatása szerint az első ízben cserélt fűtőszál ugyanúgy ment tönkre, mint legelső alkalommal az eredeti.
Az esethez az alábbi észrevételeim vannak:
Először is köszönöm, hogy a garanciális időben előforduló hibákat az ........ társaság megbízott szervize kijavítja.
Másodszor is jelzem, hogy a meghibásodások - természetesen a garanciális javítás díjtalan voltát is figyelembe véve - eddig mintegy 20-25 000 Ft-omba kerültek, mivel a rendszeres mosást mosószalonban kellett elvégeznem. Szerelőjük tájékoztatása szerint ez a következő másfél hét folyamán hasonlóképpen lesz, mivel az alkatrész beszerzését és a javítás elvégzését a mai napon mintegy másfél héttel későbbre
ígérte. Miután a hibát a múlt hét végén, pénteken észleltük, így termékük használatáról jelenleg mintegy két hétig tartó időszakra vagyok kénytelen lemondani, tehát a fentiek alapján további 10-15 000 Ft kiadást kalkulálhatok. Így termékük az egy éves időszak alatt árának mintegy másfélszeresébe került számomra.
Harmadik megjegyzésem pedig arra vonatkozik: ha a garanciális időn belül 6 hónap az Önök termékének egyazon alkatrészének várható élettartama, kérem tájékoztatásukat a termék két szervízelése közötti várható élettartamról a garanciális idő lejárta után. Feltételezem, ez
- vagy más - a meghibásodás a későbbiekben - a szerkezet elhasználódása miatt egyre nagyobb gyakorisággal várható. Önök e termékeiket eldobhatóra tervezik?
Elnézést kérek a kissé ingerült hangnemért.
Tisztelettel
Az ingerültség kellőképp jogos és elnézést sem neked kellene kérni....
VálaszTörlésDante után szabadon: "Ki technikai meghibásodást (márpedig Murphy óta tudjuk, hogy ami elromolhat, az el is romlik) korrekt módon szeretnél orvosoltatni - főleg ügyfélszolgálaton keresztül -, hagyj fel minden reménnyel."
Anno "átkos és kivehető ajtajú" NDK mosógépünk úgy lett lecserélve több, mint 20 év szolgálat után, hogy még üzemképes volt. A jelenlegi MÁRKÁK közül kíváncsi lennék melyik tudná ezt produkálni....
Ó, te szegény, részvétem...
VálaszTörlésA levél jó, de a csuda tudja segít-e. :(
Eeeegen, tavaly adtuk fel az öreg Hajdú-t, mintegy 20 év szolgálat, három szív (izé motor) csere és ki tudja, mennyi javítgatás után, mivel már nem volt hozzá alkatrész. De 20 évet (és 4 gyereket) kibírt.
VálaszTörlésTe jó ég! Ma vettünk új mosógépet.
VálaszTörlésHát nem könnyű eset.
Először is érdekelne a gép típusa. Azt hiszem, ennek ismertetése közérdek lenne.
VálaszTörlésMásodsorban azt hiszem, hogy a - teljesen jogos - reklamáló leveled egy olyan illetékes ügyintézőnél landolt, aki napjában több ilyet is kap, tehát rezzenéstelen arccal fog egy semmitmondó szabványválaszt küldeni. (Ha küld egyáltalán.)
Az pedig közismert, hogy ma már a háztartási gépek és elektromos eszközök gyártása nagyon precízen megtervezett, egy adott idő után "tervszerűen elromlik" és kénytelen vagy újat venni, mert a javítás többe kerül. Hja, ez a fogyasztói társadalom velejárója. Fogyassz, ha beledöglesz is. Viszont vigasztaljon az a tény, hogy a mosógépgyárban nem kell elbocsájtani a dolgozót, szükség van rá.
Indesit VTP WITP 102
VálaszTörlésNem fogyasztani, mosni szerettem volna... eléggé sovány vagyok így is.
Mikor mosógépet cseréltünk, előtte hetekig tanulmányoztam a neten a márkákat, véleményeket. A végeredmény az volt, hogy egyik rosszabb, mint a másik.
VálaszTörlésA tiédről itt olvastam véleményt:
http://www.arukereso.hu/mosogep-c3167/indesit/witp-102-p1633733/velemenyek.html
Kösz. Én is hozzátettem magamét.
VálaszTörlésTisztelt Fábián József Úr!
VálaszTörlésSajnálattal értesültünk a problémájáról, amit a mosógépe meghibásodása okozott Önnek.
Ezúton tájékoztatjuk, hogy a javítás időtartama alatt keletkezett mosodai költségeit az Indesit Company Magyarország Kft. megfelelő mértékben megtéríti Önnek, amennyiben benyújtja nekünk az Ön nevére kiállított, a javítás időszakában keletkezett tételes mosodai számláit.
Üdvözlettel:
Ügyfélszolgálat
Indesit Company Magyarország Kft.
1139 Budapest,
Pap Károly u. 4-6
Tel.: 06-40-989900
Fax.: 06-1-4362730
E-mail: service.hu@indesit.com
www.indesit.hu
www.hotpoint-ariston.hu
Na most, ha ezt előbb tudom, KÉRTEM volna tételes mosodai számlákat a pénzbedobós amerikai stílusú önkiszolgáló mosodában, ahova járunk. De a továbbialban kérek, mert így marha drága a mosás.
Tisztelt Hölgyem/Uram!
VálaszTörlésTisztelt Indesit Ügyfélszolgálat.
A mai napon az Önök javaslatának megfelelően megkíséreltem benyújtani
a jelenlegi időszakról szóló mosodai számlákat (mivel,
természetszerűleg, az előző időszakban eszembe sem jutott ilyet kérni
az Önök szíves válaszlevele előtt egy automata mosodában). Az Önök
válaszlevelében megadott címen: Indesit Company Magyarország
(válaszlevelük mellékelve) címén (idézem: "benyújtja nekünk") a
portás Önökkel telefonon folytatott rövid konzultáció után azt
javasolta, hogy egy cédulára felírt alábbi telefonszámon egyeztessek
Önökkel.
06-40-98-99-00
Ez a szám - csekély meglepetésre - számjegyre azonos az Önök
válaszlevelében közölt telefonszámmal, ami felett az a cím áll, amiről
a portás mintegy negyven perccel ezelőtt - hozzáteszem: valóban
rendkívül udvariasan - elhajtott az Önökkel folytatott
telefonbeszélgetés után.
Ezúton kérdezem tehát Önöket: Vajh képesek-e nekem oly címet adni,
ahol a számlákat az Önök javaslata szerint be tudom nyújtani, és ez a
procedúra nem vesz több időt igénybe, mint mondjuk Budapestről Rómába
és vissza repülni? (a mai felesleges utam egy órámba került).
Természetesen egyéb megoldásokra is nyitott vagyok, amennyiben ez
Önöknek megfelel:
Képes vagyok például faxon elküldeni Önöknek a számlákat, amennyiben
megfelel (bár ez esetben immár nem vagyok biztos benne, hogy
válaszlevelük mellékletekén feltüntetett fax szám nem az Országgyűlés
hivatalában cseng-e), avagy a jelenlegihez hasonló e-mail
mellékleteként scannelt változatban is, azonban attól tartok, ezen
megoldások nem nagyon elégítenék ki a jelenlegi könyvelési előírásokat
(melyekkel messzemenően nem vagyok tisztában). A fentiekhez
hozzáteszem, hogy a meghibásodott alkatrész beszerzésének elhúzódása
miatt valószínűleg amúgy is csak a holnapi napon kerülhet sor a
garanciális javításra, ezért előfordulhat, hogy a mai napon újabb
számlát leszek még csatolni kénytelen az eddigi állományhoz.
Esetleg, amennyiben igénylik, jelen e-mail-em fordítását és
előzményeit megküldhetem az Önök anyacége számára, hátha nem lesz
szükség az Önök által felajánlott pár ezer Ft költség térítésért
Rómáig és vissza repülőjegyet vásárolnom.
Várom dilemmám megoldására szíves válaszukat (ha már eddig vártam
türelemmel a javításra immár második alkalommal).
p.s.
maradok (kényszerűségből továbbra is) ügyfelük:
Fábián József
:((
VálaszTörlésÖrömmel jelentem: a gép ma estére megjavult: itt járt a szerelő, és kicserélte nem csak az elromlott fűtőszálat, hanem azt azt vezérlő elektronikát is. Mellesleg azt is közölte, hogy pontosan ott kell leadnom a számlákat, ahonnan tegnap a portás elhajtott, és, hogy a mi mosó számláink bagatellek más, hasonló, garanciális javítások ideje alatt ledott számlákhoz képest. Úgyhogy most várok egy napot még aztán visszamegyek, és balhézom rgyet, ha nem fizetnek.
VálaszTörlés"Csodás" ;))
VálaszTörlésMegkaptam a társaság válaszlevelét. A következőket írták:
VálaszTörlésisztelt Fábián József Úr!
VálaszTörlésTájékoztatjuk, hogy az Indesit Company Magyarország Kft. személyes ügyfélszolgálattal nem rendelkezik.
Munkatársaink az Ön által is ismert 06-40-98-99-00 telefonszámon állnak rendelkezésére, illetve a service.hu
@indesit.com
e-mail címre küldheti el hozzánk észrevételeit.
A javítás időtartama alatt keletkezett mosodai költségeinek számláit benyújthatja hozzánk postai úton, az Indesit Company Magyarország Kft., 1139 Budapest, Pap Károly u. 4-6. levelezési címre, vagy scannelt változatban a service.hu@indesit.com, ill. a 06-1-436 2430 fax számon.
A kártérírési igény elbírálásához nekünk is be kell tartanunk bizonyos előírásokat. Ezért szeretnénk kérni, hogy tételes számlákat küldjön, amelyekben kérjük tüntessék fel a mosatott ruhadarabok megnevezését és hogy hány ruhadarabot tisztíttatak.
Cégünknek jogában áll részletes mosodai számlát kérni, hiszen a kárt, és az ok-okozati összefüggést mindes esetben a károsultnak kell bizonyítania.
Kérjük, hogy a Kártérítési jegyzőkönyv kiállításához küldje el az ügyfélszolgálatunkhoz az alábbi adatokat:
-a banki számlaszámát,
-az IBAN kódot,
-a SWIFT kódot,
-a bank pontos nevét és címét.
Megértését és együttműködését előre is köszönjük.
Üdvözlettel:
Ügyfélszolgálat
Erre már csak a következőt szándékozom válaszolni:
VálaszTörlésKöszönöm szíves tájékoztatásukat, melyet már első levelemre megadhattak volna válaszként, ez esetben nem erőlködtem volna feleslegesen, hiszen, mint említettem, az automata mosodában már kiállított számlák természetszerűleg nem sorolják fel az egyes alkalmak során mosott alsógatyák számát. Legközelebbi meghibásodás során erre is figyelemmel leszek.
Tájékoztatom Önöket, hogy ez ügyben folytatott levelezésünket több napilapnak is megküldöm.
Együttműködésüket és megértésüket megköszönöm.
Szívélyes üdvözlettel
sajnos ügyfelük.
Fábián József
--
Még gondolkozom az újságokon - mind on-line, mind off-line típusokon, és, hogy jelezzem-e nekik, hiszen van valami "Confidental"-lal kapcsolatos fenyegetőzés a leveleik alján.
Hát a lakáskulcsodat és DNS mintát nem kértek az igaz... :((
VálaszTörlésSzomorúan jelentem, hogy a szavatossági idő lejárta után szinte napra pontosan ismét tökre ment a nagyszerű mosógép, azóta a teknő áll rajta, amiben moshatnánk, ha nem kaptunk volna egy kiszuperált régi gépet egy rokonytól. Az egy hajdú és működik. Ez egy Indesit és nem működik. A javítása - írd és mond - 80 000 kemény magyar Forint alkatrész + szerelői díj lenne a szerelő szerint, aki azt mondja, hogy a fedél rozsdásodása típushiba, és mivel ez tönkre vágja az irányító berendezést is, az egész ajtót cserélni kell. Hát így jártunk ezzel a céggel is.
VálaszTörlés