2010. december 13., hétfő

Szőkék, vörösek, barnák és feketék


Az első lány, akit megszerettem,
szőke volt, és kissé molett.
Haja színét soha nem feledtem.
Úgy hívták őt, hogy Nikolett.

 
Később jött egy szépség, vörös hajjal,
Ő gyújtotta lángra szívemet.
Három hónap telt el sötét jajjal:
még csak meg sem tanulta a nevemet.

Barna volt, akinek kegyeiért
legközelebb udvaroltam én,
de egy erős, szőke fajankóért
adott ő rajtam túl könnyedén.

Egyszer egy fekete lányt is szerettem.
Azt gondolom, hogy boszorkány volt.
Nézésétől mindig megmeredtem,
s nem tudtam, élő vagyok, vagy holt.



20 megjegyzés:

  1. Jól sikerült vers.Kis élettörténet.

    VálaszTörlés
  2. Volt választék:)) Jó kis vers lett belőle.

    VálaszTörlés
  3. "Nézésétől mindig megmeredtem,"....nocsak...:))

    VálaszTörlés
  4. Az én nézésem is megmeredt ezen a mondaton:)))

    VálaszTörlés
  5. ide Joe "belecsempészett"valamit..:)))

    VálaszTörlés
  6. Akkoriban még biztos nem volt lila és zöld:)))) De Joe most nem felel:)))

    VálaszTörlés
  7. Nem nagyom emlékszem, hogy lett volna zöld, vagy lila. Nem vagyok verekedős természetű.

    VálaszTörlés
  8. Erre nem szól semmit....csak sunyít:-))

    VálaszTörlés
  9. Azt hittem a hajuk miatt voltak vörösek és feketék!:)) Nem tudtam hogy a bőrükről beszélünk.:)))
    Meg sem fordult a fejemben hogy agresszív vagy!:) Pláne egy ilyen vers után:)

    VálaszTörlés
  10. És az a lány, aki viszont szeretett, akivel boldoggá tettétek egymást?

    VálaszTörlés
  11. Majd egyszer elmesélem. Vagy megírom. Esetleg.

    VálaszTörlés
  12. Mit nocsak? A kígyó is megbűvöli az áldozatát (állítólag), mielőtt fölfalja.

    VálaszTörlés
  13. Hát nem könnyebb úgy elbánnia vele?

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.