2020. április 28., kedd

Magam vádlója

Nem tudok oly szépen írni, mint Mészáros,
Olyan szívekhez szólóan, mint Zajácz.
Bepiszkolódom, ha az utca sáros,
és tűskésen szúrok, akár az akác.

Én építettem homokra házam,
alapját kifújja a szél is,
olykor magasra fölmegy a lázam,
és kihűlve reszket szívem mégis.

Én soha semmit sem csinálok végig:
a szívem reszket, és a szám dadog,
és soha nem jutok el az égig,
egesz életemben földhöz ragadt vagyok.

Fejem lyukas, mint a szita,
keresztül fúj rajta minden huzat,
nem szeretem, amikor sok a vita,
és mégsem találom meg a jó utat.

Vitamint, vérnyomáscsökkentőt szedek,
hasamon kiáll egy dudor,
agyam lehet akármilyen remek,
sosem tudtam, hogy mi az a Bubor.

Pénzem sosem volt, házam homokra húztam,
alapját elfújja egy gyönge szél is.
Nem titkolom, átlátszó a múltam,
az égbe mennék, sárba ragadok mégis.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.