2020. augusztus 18., kedd

Nem vagyok a minden

Én tudom, hogy nem vagyok jelen mindenekben.
Tudom, hogy több dolgok vannak,
amit nem is lát szemem.
Tudom, hogy főként magamat elemzem,
akkor is, ha tévedéssel vétkezem.

Én nem vagyok a te szádban nyelved.
Nem teszek fejedbe gondolatot.
Tudom, hogy kellett és kell még nyelned,
és nyelni is fogsz, ha nem is akarod.

Én csak annak adhatok hangot,
amit én magam megtapasztalok,
közvetve bár, nem tisztelve rangot,
vagy direkten. Te is akarhatod.

Én nem akarom népem tanítani.
Főként nem mindet. Fölösleges.
Akinek elméjét lehet hajlítani,
próbálkozni csak azzal érdemes.

De én nem vagyok tanítómester,
oktató, guru, vagy próféta.
A valóság engem is tesztel,
és kijózaníthat egy séta.

Csak azt tudom leírni versben,
ami körülöttem, bennem látható,
néha szebben, máskor meg nyersen,
forrón, mint tűz, vagy hidegen, mint a hó.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.