2010. április 12., hétfő

A Pillangó

Elgázoltak, majd belehaltam.
Az Élet átment rajtam,
És cserben hagyott.

Szabályaimat megszegtem:
Boldogságban reménykedtem;
Mi mást várhatok?

Hernyóként fekszem a porban,
Nem vagyok már az, mi voltam,
Hitem elhagyott.

Nincsen jövőm, sem reményem,
Nincsen semmiért sem élnem,
Lelkem megfagyott.

A szárnyaim leszakadtak,
Reményeim mind elhagytak,
De még itt vagyok.

Szárnyat növeszteni kéne,
Elrepülni, messze, délre,
Széllel szállani,

Levertséget messze űzve,
Új reménnyel, régi tűzzel
Talpra állani.

14 megjegyzés:

  1. Valahogy ma én is ilyen mélyen voltam....

    VálaszTörlés
  2. És sikerült kinöveszteni a szárnyakat?

    VálaszTörlés
  3. Neeem, a földre húztak.
    De az a furcsa, hogy nem tudom miért is???
    Talán ez a szottyos idő...

    VálaszTörlés
  4. Szomoru de jo vers, ha Te irtad csak gratulalni tudok!

    VálaszTörlés
  5. Ha szabad picit kritizálni is, és mivel már tudom, hogy milyen nagyszerűre is képes vagy, akkor leírom, hogy ez kicsit kevésbé tetszik, de ez is nagyon jó és sokak helyett is szóltál.
    A ritmust nekem a második versszak nagyon kizökkenti.
    Ennek a versnek a hangulata költőien depis.:)))) De ez a feladatotok...
    Mások helyett is szólani..., s lám vannak így mások is sokan.

    VálaszTörlés
  6. Ebben is igazad van, ha sikerül megoldanom, megoldom. A második szakaszt cserélni kellene valami jobbra, valahogy nem állt össze.

    VálaszTörlés
  7. Tényleg Te írtad? Gratulálok!
    De nem mindig vagy ilyen, ugye? Sokszor én is depizek, de azért néha jókedvem is van. Mondjuk, néha azt se tudom miért van...

    VálaszTörlés
  8. En is irtam egy kis lepkerol, de az elszallt tova s mar nem latom soha. Ha erdekel az oldalamon a "blog" -nal megtalalod. .

    VálaszTörlés
  9. Na kicsit dolgoztam rajta, meg kerestem egy (béta) szinoníma szótárt on-line, az segített (nem a hagulaton, a döccenőkön).

    VálaszTörlés
  10. Pamcsi!
    Bemerészkedtem hozzád, de nem találtam a lepkést.

    VálaszTörlés
  11. Joe! És mi az, ami a hangulatodon is segítene?

    VálaszTörlés
  12. bocs "contact" -ban volt de kiraktam

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.