2010. április 14., szerda

Ez a villamos már elment

"Ez a villamos már elment",
és átmentem két parkoló autó között.
Utánam futott egy drabális ürge,
megállt, és belém kötött:

"Ha a táskádat még egyszer
 az autómhoz vered,"
- szólt - " ' úgy segéljen engem,
Hogy lerúgom a fejed."

Fölnéztem rá -
egy fejjel volt nagyobb -,
És azt gondoltam akkor:
"Ezt most nem hagyod".

"Kérem, ne tegezzen,
mert én sem teszem,
de ha tovább provokálsz,
a pofádat beverem." -

Mondtam, s , hogy önérzetemen az eset
ily módon foltot nem hagyott,
elszaladtam,
hogy elérjem
a következő villamost.

6 megjegyzés:

  1. Elképzeltem a szitut...elég vicces lehetett.

    VálaszTörlés
  2. Na így még nem gondoltam rá (mármint, hogy vicces lett volna), de valóban, ha belegondolok.

    VálaszTörlés
  3. Persze nem vicces az eset , mint vers szorakoztato .

    VálaszTörlés
  4. Ha ez egy megtörtént eset, akkor felháborító, de a vers szerkezete nem hogy viccessé tette, de fantasztikus csattanó van a végén!
    Nagyon tetszik! Heltai versekre emlékeztet, vagy inkább Romhányi...

    VálaszTörlés
  5. A blogok között megtalálható az eset némileg autentikusabb leírása.

    VálaszTörlés
  6. Persze, ha elgyepáltak volna, az nem lenne vicces. De mivel nem történt incidens, így (ahogy Csuly írta) a vége miatt vicces lett.

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.