2011. december 7., szerda

Hiányban

Hiányban élek immár sok-sok éve.
Nem mondja nékem senki, hogy szeret.
Szívemnek lángja takarékra téve
emészti régen fájó lelkemet.

Nem is jövőre: másik múltra vágyom,
hiszen jövőm már oly csekély nekem.
De, mert tudom, hogy nincsen kettő, három,
hát csak nyűvöm egyetlen életem.

Nem kértem pénzt, és hírnevet a sorstól.
Nem érdekelt a rang és becsület.
Fejem csak ritkán volt kótyagos bortól,
nem törtem össze leányszíveket.

De most már egész életemben várom
a szót, amiért élni érdemes,
és remélem, nem marad csak álom
minden, mitől életünk nemes.

3 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy neked nem jelent semmit, de Isten szeret téged.

    VálaszTörlés
  2. Engem Isten úgy szeret,
    angyalával megveret:
    költővé tett engemet,
    megtöri a szívemet.

    De ezt már írtam.

    VálaszTörlés
  3. Ezt te írtad. Isten meg azt mondja, hogy
    úgy szeret téged, hogy egyszülött Fiát adta érted, Ha hiszel benne el ne vesszél, hanem örökké éljél.:)

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.