2011. december 7., szerda

Kiképzés - Újratöltve

Atomvillanás jobbról! Feküdj!

Az árokpartra vágtam magam.
Hogy most hibáztam, nem érdekelt.
A hadnagy nézett tanácstalan:
hisztériáztam, mint eszement.

- Vegye le azt a gázálarcot! -
szólt végül rám, ahogy megsajnált.
- Te állat! Akkor megfulladok!
Most kaptunk egy atomtámadást!

Akkor, ott ketten is lefogtak,
hogy a gázmaszkot levehessék.
Könny és a gázszűrő szénpora
festette arcomat, mint festék.

Nem vagyok magamra büszke, bár
ezért sosem szégyelltem magam.
Ekkorra úgyis mind tudtuk már:
e gyakorlat is haszontalan.

2011. december 4.

4 megjegyzés:

  1. Miután az eredeti verzióra kaptam egy kritikát, miszerint a tartalom minduntalan áttöri a formát, és kicsit összeszedettebbnek kellene lennie, ezért újra írtam a verset kicsit rövidebbre, kevésbé ziláltra.

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.