2018. november 4., vasárnap

Szolgálatban

Én a Szolgálat vagyok.
Nézd, a plecsnim hogy' ragyog!
Vegzálom a polgárokat,
így végzem szolgálatomat.

Biztonsági Szolgálatban
ember felett hatalmam van.
És én keresztyén vagyok:
nézd, a plecsnim hogy ragyog!

Nincsen nekem egyebem,
csak egy jó nagy tenyerem.
Megverlek, ha akarom,
mert enyém a hatalom.

Ott ballag egy szaros öreg,
hogy van az, hogy rá sem lövet
hatóságtól senki sem?
Csak nekem van itt eszem?

Ha nincs semmid, annyit érsz,
a temetőbe beférsz.
A sírodat előre
megáshatod jövőre.

Láger kéne ezeknek,
mást rossz útra vezetnek.
Lesz itt majd rend Csepelen:
ha vesédet leverem.

Ütöttem már komcsit, zsidót,
mindig azt, aki útba volt.
Holnap téged verlek meg,
biztonságot teremtek.

Remegnek tőlem a férgek,
ha a padhoz odalépek:
a Szolgálat én vagyok.
Nézd, a plecsnim hogy ragyog!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.