2020. szeptember 24., csütörtök

Sarah Kay: A fogkefe a kerékpár-gumiabroncsnak

Azt mondták nekem, hogy én tisztább életre születtem;
és, hogy te belerángatnál engem a sárba.

Azt is mondták, hogy csak átmész rajtam,
és keresztüllátnak rajtad,

hogy csak forró levegővel vagy felfújva,
és majd állandóan követni fogsz,

én meg nézhetem, amint eltűnsz,
vékonyabb modelleket követsz majd,
és hogy ezek véget nem érő körök lesznek.

De én jobban tudom. Minden durva éledet ismerem,
és láttam tökéletes hajlatodat.

Bármekkora helyre beférek, ahova beengedsz.
Ha téged szeretni azt jelenti, besározódni,
csak kend rám a saradat.

Érted elhagyom porcelán otthonomat. Hozzászoktam
a napi kétszeri alkalomból álló kapcsolathoz,
de veled egész nap együtt lennék.

És tudom, hogy különböző világokban élünk,
és mindketten folyton elfoglaltak vagyunk,
de álmaimban olyan gyorsan keringsz körülöttem,
hogy mindig szédülten ébredek.

Úgyhogy egy napon talán majd elfáradsz az úttól,
és visszagurulsz hozzám.

És amikor belepislogok a reggelbe,
az egyetlen dolog, amit látok, a mosolyod lesz.

(in: No matter the wreckage)
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.