2012. május 31., csütörtök

Illegitim Alkotmány, illegitim miniszterelnök, kis hazugság, nagy hazugság, álomigazgatás...

Orbán Viktor, ezúttal sem volt tisztában azokkal az adatokkal, amelyek alapján rángatja a kormányt. Ugyanis éppen 1 millióval mondott kevesebbet, ami 3,5 millió esetében már 29%-os tévedés - pontosabban "csúsztatás": azaz hazugság. A magyarázat - kizárólag azután, miután beleverték az orrát a hazugságba - szerint a teljes alkalmazotti létszámból le kell vonni a FIDESZ által felduzzasztott államigazgatási létszámot (új államigazgatási szervezetek születtek, mint például a Cenzúra Hivatal), valamint a közalkalmazottakat is, mivel évek óta ez a kör a legbiztosabb adófizetője a magyar államnak. Ugyanis tőlük már a kifizetés előtt maga az állam vonja le a tavalyi szja csökkentés után megemelkedett adó összegét. De az adatban nem Orbán Viktor tévedett, hiszen az ő egyszemélyű vezetése alatt álló államapparátustól kapta - ne feledjük: a közigazgatás vezetője a miniszterelnök Magyarországon. Tehát a közigazgatás vezetője nem felelős a közigazgatástól származó információkért sem, mint ahogy másért sem.

A FIDESZ - Nevezetesen Matolcsy, Orbán "jobb keze" - eredményként könyvelte el, azt is, hogy 2010-hez képest 25 ezerrel több ember dolgozott 2011-ben, holott ez az 1,85 millió foglalkoztatottra vonatkozó adat valójában 300 ezer fős csökkenés volt a 2009. decemberi állapothoz képest, sőt, a foglalkoztatottak létszáma tavaly tavasz óta csökken. Ezt az "apróságot" elfelejtette hozzátenni Pártunk és Kormányunk varázslója, és hogy a számok is csak a közmunkásokkal együtt igazak, azaz egyáltalán nem a gazdaság állapotát jelzik: tiszta manipulációk.

Selmeci nyugdíjvédelmi Gabriella szerint egyébként idén 203 ezer közmunkás fog dolgozni. Ez a szám természetesen akkor is szörnyű lenne Pártunk és Kormányunk gazdaságpolitikájára nézve, ha igaz lenne: Gondoljuk csak el! Az összes foglalkoztatott 10-15%-a homokot gereblyézget a falu főterén álló útjelző tábla körül, ami a buszmegálló, a FIDESZ pártház és a templom 30 méterre álló épületei felé mutatja az irányt az egyutcás faluban tanácstalanul bolyongó idegennek - kizárólag magyar nyelven, más részük pedig a tulajdonosok által évek óta elhanyagolt árkokból ganézza ki az évek hordalékát. Ismét mások a FIDESZ helyi párttitkárának fóliasátrában palántáznak éhbérért a párttitkár úr(elvtárs?) hasznára "közhasznú munkaként". Mindezt végzik középiskolai tanárok, elbocsátott agysebészek, filozófusok és bányamérnökök (hiszen kis hazánknak a Széchenyi tervnek - lásd még: "kiművelt emberfők sokasága"- megfelelően főként a magasan képzettekre nincs szüksége). A 47 ezer forint - amiből "jól meg lehet élni, igen, azt hiszem, jól meg lehet élni" - sem annyi. A közmunkások nagy részét ugyanis nem 8, hanem csak 4 órában foglalkoztatják, így tavaly csak a foglalkoztatottak fele kapta meg a nettó 47 ezer forintot, ami mellesleg 2011.-ben csökkent le 62 ezerről 47 ezerre éppen Pártunk és Kormányunknak a  Bölcs Vezér döntése értelmében történt intézkedései szerint.

Mellesleg jusson eszünkbe: Orbán Viktor második kormánya illegitim. Ezt éppen ezen illegális kormány miniszterelnökétől tudjuk, aki szerint a Magyar Köztársaság Alkotmánya, amire ő fölesküdött, soha nem is létezett, hiszen nem volt legitimációja, és a jogfolytonosságot csak az alaptörvénynek becézett Tákolmány állította helyre. Csakhogy Kormányunk nem esküdött föl a Tákolmányra, ellenben esküt tett a szerinte nem létező Alkotmányra, így, amennyiben elfogadjuk, hogy Magyarországnak ma van hatályos alkotmánya - nincs neki, csak Alaptörvénye van - akkor nincs legitim kormánya - legalábbis 2012. január 1. óta. Az ügyvivő kormány pedig nem teljesíti kötelességét, hiszen nem írta ki a rendkívüli választásokat január 1. után 30 napon belülre.

De ezek a kérdések senkit nem zavarnak hazánkban. Mint ahogyan az sem zavar láthatólag senkit, hogy hőn szeretett hazája még forróbban szeretett vezére szokása szerint orbitális baromságokat mond: Matolcsy és Orbán Viktor ugyanis a teljes proletariátust a középosztályhoz sorolja a jobbágysággal együtt. Matolcsy definíciója  a középosztályról, amelyet az e témában tartott, szociológusokat megszólaltató tanácskozáson elmondott, a jobbágyokra is áll, idézem: "A középosztály az emberek azon csoportja, amely képes saját megélhetését önállóan biztosítani,  de ehhez még rendszeres saját erőfeszítésre van szüksége"

Ezt a definíciót a mai magyar társadalomban koldusra is vonatkozónak tekinthetjük. A koldusok ugyanis saját erőfeszítéseikkel: a kéregetéssel képesek megélhetésüket önállóan biztosítani. Így válik a közhasznú munkára küldött munkanélküliek tömegéből középosztály bölcs vezérünk zagyvalékokkal teli fejében.

Ezt az úgynevezett középosztályt kívánja tehát Orbán Viktor kormánya erősíteni. Így válik a "középosztály" kifejezés ugyanannyit érő politikai pornográf kifejezéssel (a meghatározás Orbán Viktor előadása nyomán), mint amilyenné a "zemberek" fogalma vált szintén demagóg néptribunusunk által.

Mint tudjuk, narancsbolsevik pártunk (ma még bolsevik: a legutolsó közvélemény kutatás szerint még vezet pár százalékkal) egyszemélyű tulajdonosa nem először és nyilván nem utoljára folyamodik a minden jogbiztonságot felrúgó módszerhez, hogy konkrét napi politikai céljaihoz igazítsa visszamenőleg is a jogi környezetet.
Most éppen arra volt szükség, hogy a Nemzeti Konzultációnak nevezett adatgyűjtés adataiból lehessen kiszűrni a a rendszer ellenségeit (láttunk már ilyet Kádár elvtárs uralma alatt). Az eljárás teljes jogosságához az adatvédelmi törvény személyes- és lakcímadatok kezelésére vonatkozó részének módosítására van szükség, amely módosítást a narancsparlament sebtiben el is fogadta, így szabad kezet adott a Miniszterelnöki Hivatalnak arra, hogy személyre és pontos lakcímre kiterjedő nyilvántartást készítsen a rendszer ellenségeiről: nevezetesen azokról, akik nem helyesen töltötték ki a "nemzeti konzultációnak" nevezett lakcím-nyilvántartási adatgyűjtés lapjait, vagy egyenesen a megfelelő helyre iktatták bontatlanul. A nyilvántartás puszta létéből következik annak célja: a "nép ellenségeinek" (Danton) szétzúzására szolgál, más célja nem lehet. Ezek az intézkedések pontosan összhangban állnak a Nagy Francia Forradalomból származó, és a bolsevikok által is hangoztatott "permanens forradalom" elmélettel, amiből a narancsbolsevikok "fülkeforradalom" nevű idiotizmusát is származtathatjuk.  Hasonló célokat szolgál az a  teljesen demokratikus szavazási törvény, amel az egykori apartheid Dél Afrika szavazási rendszerére emlékeztet: csak a magukat a FIDESZ irodáiban regisztráló állampolgárok vehetnek részt a "szabad" választásokon, így fosztja meg a FIDESZ kormány az Tákolmányban még mindig garantált állampolgári jogaitól állampolgárait.

Mi is a különbség Észak Korea és Magyarország belpolitikája között?

4 megjegyzés:

  1. Most mondjam azt, hogy szóról-szóra igazad van? Jó, azt mondom.

    VálaszTörlés
  2. Ezt úgy is fel lehet fogni, hogy miután az Alkotmányra esküdtek fel, ami érvényét vesztette, és nem az Alaptörvényre, így bármit csinálhatnak, nem követnek el törvényszegést.

    VálaszTörlés
  3. Sőt úgy is, hogy jogtalanul - azaz jogellenesen veszik föl immár két éve a fizetést, azaz köztörvényes bűntényt követnek el. Azaz egy dolgot csinálhatnak: börtönbe vonulnak - ha már erről beszélünk. Ugyanis a fentiek alapján Orbán Viktor ugyanúgy miniszterelnök, ahogyan én: azaz sehogy. Én sem vehetem föl a Magyar Nemzeti Bank elnökének a fizetését, sőt, ha véletlenül az én számlámra utalná valaki, sem tarthatnám meg. Persze pontosan tudom, hogy kutyaugatás nem hallik az égig - csak akkor, ha több százezer kutya egyszerre ugat.

    VálaszTörlés
  4. Feltehetően a "munkaszerződésük", amit a Parlament "kötött" velük, nem járt le, így a "bérüket" jogosan veszik fel.

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.