2012. május 24., csütörtök

Ki mint veti

Én valamit elrontottam, pontosan tudom,
azt is értem, hol fordultam el az utamon,
mégsem értem, miért nem lett olyan életem,
mint amilyenről képzeltem, hogy az jár nekem.

Értetlenül állok most a történtek előtt,
és nem tudom, honnan veszek majd hozzá erőt,
hogy a helyzetet, amibe került életem,
a javamra fordítsam, hogy végül jobb legyen.
 
Úgy képzeltem,úgy kell végig élni életed,
vállalni a kihívást, hogyha jön, bármilyen,
s hogyha végig kitartó és egyenes maradsz,
nem tűzeső hull majd rád, de mennyei malaszt.

Pedig minden közmondás is megmondja azt jól,
amibe energiát adsz, léted arról szól.
Átkozhatod sorsodat, hogy miért mostoha,
hogyha minden döntésedben te vagy ostoba.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.