2012. szeptember 14., péntek

A kígyó cselszövénye



A Himfy utca folyton fölnyerít alattam.
Hangjában százezer patás röhög.
Szívembe fészkelt, ott dobog, mert hagytam,
hogy csak tépjék tüzes ördögök.

A lépcső megremeg, ha végigmegyek rajta,
korlátja megvonaglik, rám sziszeg.
Én úgy gondolom, ő egy éden-kígyó fajta,
bár az almában már többé nem hiszek.

A Himfy utca tajtékos sörénye
átlobog az egész életen.
Ez vajon a kígyó cselszövénye,
hogy nem talált rám a szerelem?



A Himfy utca fölnyerít alattam,
ha arra járok, hangosan röhög.
A szívbe fészkelt, ott dobog, mert hagytam,
hogy csak tépje, akár az ördögök.

A lépcső megremeg, ha lépek rajta,
korlátja megvonaglig, rám sziszeg.
Azt hiszem, egy éden-kígyó fajta,
bár az almában már régen nem hiszek.

A Himfy utca tajtékos sörénye
átlobog az egész életen.
Az talán a kígyó cselszövénye,
hogy nem talált rám a szerelem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.