2012. november 8., csütörtök

Dünnyögő (Jól tudom)

Jól tudom, hogy immár vén ember vagyok.
Jól tudom, hogy számban nagyok a hézagok.
Jól tudom, hogy nem vársz reám ma délután,
de tiszteletedre fölveszem a legszebbik ruhám.

Jól tudom, hogy régen elmúlt az idő.
Jól tudom, hogy elhagyott már az ifúi erő.
Jól tudom, hogy szívem hiába várna rád,
de tiszteletemre vedd föl ma a legszebbik ruhád!

Jól tudom, hogy lassan betelik minden lap.
Jól tudom, lehettem volna én is boldogabb.
Jól tudom, hogy mással jobb lehetne, mint velem,
de én neked köszönhetem az egész életem.

Jól tudod, hogy többet vártam tőled én.
jól tudom, hogy sokszor lemondtunk egymásról könnyedén.
Jól tudom, hogy néha van kezünkben egy husáng,
de egymás tiszteletére vegyük föl a legszebbik ruhánk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.