2011. január 2., vasárnap

Egy mondat a végtelenről

Ha vízcsepp cseppen, hogy tócsa vízén  hulláma gyűrűt vessen,
ha béka brekeg a tó szigetén egy szélcsendes nyári esten,
ha szél tekereg egy nyírfaligetben, vagy rázza az ablakodat,
ha fárad a lelked, vagy szomjtól epedve dolgozod át napodat,
ha langymeleg éjen nézed a réten fekve a csillagokat,
ha kedvesed teste köré fonod este szeretőn két karodat,
ha gyermeked kedve kiárad nevetve,vagy játszik a szárnyad alatt,
érezd mindig a mindenséggel egynek önmagadat! 

20 megjegyzés:

  1. Na ez nekem, most nagyon tetszik!!!
    Köszönöm Joe!:)

    VálaszTörlés
  2. "...érezd mindig a mindenséggel egynek önmagadat!"
    Mit nevezünk mindenségnek??

    VálaszTörlés
  3. Nem tudom, Te mit nevezel annak. Én mindazt, ami körbevesz "ameddig a szem ellát" és azon túl.

    VálaszTörlés
  4. Az jó nagy + a világegyetem, az összes istenséggel, jókkal, gonoszokkal, szépekkel, és rútságokkal. Nem bizti, hogy egynek akarom érezni magam a mindenséggel, bár..- ha belegondolok, ilyen a világ, igy kell elfogadni. Na belém is bújt az ördög, de azért nem gonoszkodom senkivel.

    VálaszTörlés
  5. nagyon tetszik,igazán elgondolkodtató...köszi.:)

    VálaszTörlés
  6. Na most erre mit kéne mondanom? Nem tudom. oo-
    ...
    Vagy nyolcszor kellett olvasnom, mire rájöttem, hogy a hahaha nem gúnyos hahota, hanem "ha...","ha...", "ha...".
    Azt hiszem, akkor is meg kell próbálni, bár nem biztos, hogy sikerül, ahogy azt tapasztaltam.

    VálaszTörlés
  7. Fantasztikus! Nekem nagyon tetszik ez a késleltetés, amikor a lényeg a vers végén hangzik el. Szép a képi megjelenítés is. :))
    Még sok ehhez hasonlót!

    VálaszTörlés
  8. "papkat" azért hahotázhatott, mert valaki csiklandozta, sztem.
    Komoly dolgokon nem vigyorgunk "papkat"!!!!!!!!!
    Ja, és a mondata végén mit jelent az, hogy : " és, ha nem??"
    - hát, ceretkezésre kérte valaki, és cukkolta, természetessen vigyorogva. Komolytalan ez a lány én már látom:-)))))))))))

    VálaszTörlés
  9. Látod, félszavakból is értjük egymást:-)))

    VálaszTörlés
  10. Hát ha "abban a dologban" lennék éppen, akkor a franc foglalkozna a multival....de különben sem hahota volt. Minden sor úgy kezdődik, hogy "ha". Kicsit sok a feltételes mód....

    VálaszTörlés
  11. Ezen az oldalon már jártam:-))

    VálaszTörlés
  12. Pedig már kezdtem megsértődni :-)

    VálaszTörlés
  13. Erről mindig Sgt Peppers jut eszembe, amióta ezt a válaszodat olvastam (bár már korábban is beugrott).

    VálaszTörlés
  14. Nem ismerem, nem tudom, miről juthatott eszedbe.

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.