2011. január 13., csütörtök

Szakítós

Te sohase' jártál erre, amikor
szükségem volt rád,
hát ne magyarázd, hogy kettőnk közül
én voltam csapodár!

Te sohase' hívtál telefonon,
hogy segítsek neked,
hát ne beszéld be, hogy én rontottam
el az életedet!

Te sohase' írtál válaszként
egy sornyi levelet,
hát ne reméld, hogy sokáig jegyzem
még meg a nevedet!

Te sohase' jöttél randevúra,
amikor kértelek,
hát éld most már csak egyedül le
egész életedet!

Te ne magyarázd, hogy semmit sem
jelentettél nekem,
mert rád tettem volna az egész
földi életem.


8 megjegyzés:

  1. A szakítás nem mindig jár együtt szemrehányással.

    VálaszTörlés
  2. Valóban. Akkor mégiscsak. Sok apró ételdarabka a szem körül...
    Cseréljek címet?

    VálaszTörlés
  3. Mi van, tréfarépát vacsiztál?

    VálaszTörlés
  4. Nem igazán.
    A címek sem mindig sikerülnek, pedig utólag szoktam kitalálni valami címet.

    VálaszTörlés
  5. Jó a cím. Csak a szakítás és szemrehányás nem ugyanaz.

    VálaszTörlés
  6. Mert ez nem szemrehányás, hanem annak magyarázata, hogy mennyire másképp látják ugyanazokat a dolgokat, és mért nem megy együtt tovább --> szakítá/ós

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.