2011. január 9., vasárnap

Ritmus az élet


Hiányoztok, nagyon,
le sem tagadhatom,
hiszen számomra nincsen semmi más.
Előre félek már
attól, mi reám vár,
ha véget ér és nem lesz folytatás.

Ritmusban élek én,
ha arra nincs remény,
hogy másként meghallgassanak az emberek.
Elég is lenne tán,
ha egy lenne csupán,
ki érdeklődve nézne rám és úgy hallgatna meg.

Én nem tudom, hogy jók,
vagy rosszak verseim,
de azt hiszem, ez engem nem is érdekel.
Csak annyit tudok jól,
ha van, ki rám tekint,
és olvas engem, annak szívem énekel.

9 megjegyzés:

  1. Pedig sokan olvassák a verseidet:-)))

    VálaszTörlés
  2. Én most egy kicsit eltűnök de ne reménykedj nem szabadulsz:)))

    VálaszTörlés
  3. Itt kb 20-25-en, ha az alkalmi látogatókat s tekintem.

    VálaszTörlés
  4. Azt hiszem, én alkalmi látogatónak számítok, de még ha nem is jövök mindig, tudom jól, hogy jól írsz és jó érzés tudni, hogy írsz! Csak gratulálni tudok hozzá.

    Ritmus az élet...a címe külön is nagyon tetszik! : )

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm. És Te is szívesen látott vendég vagy, mint ahogy - gondolom, mert már többször írtad - én is Nálad, ha hébe-hóba ott járok.

    VálaszTörlés
  6. a Te verseid természetesek (magánvélemény)...nekem azért tetszenek mert nincsenek"túlfényezve"mindenféle csodaszavakkal...érthetőek...
    csak így tovább...:)

    VálaszTörlés
  7. "Én nem tudom, hogy jók,
    vagy rosszak verseim,
    de azt hiszem, ez engem nem is érdekel."

    :-)))...ez jó!

    VálaszTörlés
  8. Ha nem tetszenének a verseid, nem olvasná őket senki. ;-)

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.