2020. február 11., kedd

Ez nem vers

Eltörött az esernyőm egyik merevítője.
A kabátomat is meg kellene varrnom.
De kell, mert elázik a kalapom.
Hatvanhárom éves vagyok.
Nem kell sietnem, nem késem le;
most jön csak be a vonat.
Meleg van. Egész télen nem volt hó.
Csak ne tavasszal essen!
Ekkora gyereket ilyen korán fölkelteni!
Én is ébren vagyok két órája.
Tegnap is egy órával korábban mentem,
még csodálkoztam is, milyen kevesen vannak.
Melegem van. Ez nem vers.
Attól nem lesz vers valami,
hogy ami eszedbe jut, leírod.
Az első szerelmem is elmúlt hatvannégy.
Egy évvel idősebb. A második
hatvankettő. Volt még egy is,
de abból se lett semmi.
Csak az utolsóból.
Amíg ki nem rúgott.
Elég hamar megtörtént.
Én voltam vajon a hibás?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.