2011. február 6., vasárnap

Életfa




9 megjegyzés:

  1. 4 órával korábban már volt :-) Mellé akartam berakni (illusztrációnak), de ahhoz valami külső oldalra kell feltölteni (picasa vagy hasonló).

    VálaszTörlés
  2. Tényleg. Csak én nem tudtam összehozni a kettőt.

    VálaszTörlés
  3. Blogba tetted a versed.ott van lehetőség betenni saját gépről képet.
    ott a kis kép ikon.(insert images)....katt.(your computer) kiválaszt és feltölt.Bocs hogy belekotyogtam.:)
    Egyébként te rajzoltad??? Ilyen sokoldalú vagy?:)

    VálaszTörlés
  4. Kösz, ez tényleg egyszerű, így is gondoltam valahogy :-)
    Ami meg a rajzolást illeti, ez csak firkálás volt egy határidő naplóban golyós tollal, majd nem is scan, csak egy fénykép és némi photoshopolás az életfáról, illusztrációként :-)
    Valamikor igen sokat rajzoltam, de nem ilyesmit: térképeket.

    VálaszTörlés
  5. Ezt éppen golyóstollal firkálgattam, hogy "valami ilyesmi kép kellene". Aztán telefonnal lefényképeztem, majd megphotoshoppoltam egy kicsit, amíg elfogadhatónak nem tartottam.

    VálaszTörlés
  6. Érdekes kép. Először azt hittem, hogy a felső részen a fehérrel rajzolt rész egy röpködő ember, aki viszi az élet tüzét (azaz a virágot) egyik helyről a másikra. Aztán jobban megnézve kiderült, hogy egy fa virágzó ágait látom.
    Tetszik.

    VálaszTörlés
  7. Golyóstoll-firkálmány, fénykép telefonnal, majd Photoshop...

    VálaszTörlés
  8. Ügyes firkálmány :)
    Továbbra is tetszik.

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.