2011. október 13., csütörtök

Járjuk a táncot!

(Talán Lufi barátomnak is)

Táncot jártam éveken át,
soha nem törődtem mással.
Eljártam minden új figurát,
egyedül is, meg társsal.

Ha szól a zene, ma is dobog a szív,
ereimben forr a vérem.
Ha forró a ritmus, a táncba hív,
mert táncból áll csak az élet.

Járjad a táncot egy életen át
soha el ne feledd a lépést!
Lessél el minden új figurát,
ne hagyd elveszni az érzést!

Ha gyorsul a ritmus, a szív zakatol,
ugye nem fáradtál még el?
Járjuk a táncot, míg zene szól,
mert csupa tánc az élet!


7 megjegyzés:

  1. Tényleg csupa tánc az élet....csak úgy áttáncolunk rajta....

    VálaszTörlés
  2. A Lufi még járt tánciskolába, jó régen, és Erdősi tanár úr nagyon komolyan vette a dolgot. Én nem annyira, xarrá is tapostam anyám cipőjét a bálban.:-)) Már előre félek, ugyanis tavasszal keringőznöm kell a lányom szalagavató ünnepségén. Menne a keringő, csak frankón keverem az angolt a bécsivel:-))) Ja, és világ életemben utáltam táncolni, bulikban az épp aktuális barátnőmet a haverok forgatták mindig.. attól függetlenül más "botladozását" szívesen nézem /Savaria táncverseny/, persze nem kritikus szemmel. És, ha táncolok, mert muszáj, az a mondás, hogy nem csinálom rosszul, csak gyakorolni kéne, ahhoz viszont már oxigén palack is kellene:-))))))

    VálaszTörlés
  3. Ja olyan összeborulósat szeretek, az nem fáraszt...:-)))

    VálaszTörlés
  4. Ja, és csak azér' a dedikálás, mert próbáld összevetni a tegnap esti Dinnyés szám dallamával a szöveget :-)

    VálaszTörlés
  5. Lufikám, csak eccer jönnél el velünk egy farsangi vagy szilveszteri buliba, onnantól mindig táncolni akarnál. Eddig még minden új tagot sikerült betörnünk.

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.