2013. szeptember 29., vasárnap

Bízom blues

Nem bízom abban, aki mindig sikeres.
Nem szeretem, akit nem érintett a bú.
Félek attól, aki másnál jobban keres,
nem bízom abban, aki sosem szomorú.

Nem bízom abban, aki mindig csak táncol,
nem szeretem azt, aki mindig csak vidám.
Attól csak félek, aki magához láncol,
és riaszt magától a túl erős titán.

Én nem tudom, hogyan kell sikeresnek lenni,
nem tudom, hogyan is fog örülni szívem,
nem tudom, hogy fogok a tű fokán átmenni,
ha egyszer befejezem utamat itt lenn.

Nem bízom abban, aki jobban tud mindent,
akkor sem, ha mindig tuti tippeket ad.
Félelmet ébresztesz, ha játszod az Istent,
de nincsen benned szív, ami megdoboghat.

Én nem tudom, hogyan kell boldognak lenni,
nem tudom, hogy fog-e még örülni szívem,
de bízom, át tudok a tű fokán menni,
ha egyszer befejeztem utamat itt lenn.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.