2015. január 14., szerda

Valaki elmondhatná

Valaki elmondhatná nekem,
hogy miért panaszkodom folyton,
bánatom miért versbe fojtom,
és mindez kit is érdekel.

És ha véleményét érvekkel
megtámogatni is tudja,
talán megváltozhat verseim útja,
vidámabbra hangolódhat énekem.

De míg magam rágom, nincs semmi,
kihűl verseimből az élet,
s lassacskán már attól is félek,
hogy létem mérlegre kell tenni.

A tollal kell egálban lenni,
ha majd ránéz a sakál fejű,
miután májamat a keselyű
megszűnik csőrével tépkedni.

Vajon merre kell még lépkedni?
Milyen úton, meddig tovább?
Leszek-e még ennél is ostobább?
Valaki elmondhatná nekem.

2 megjegyzés:

  1. Shrekknél van egy ilyen, hogy a szamár ugrál: én, én, én!
    Shrek körbenéz a mesehősök közt és megkérdi: esetleg valaki más?
    Na én is így ugrálok: én, én, én! :-)

    VálaszTörlés
  2. Meg én is. Lehet, hogy többségünk ilyen?

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.