2010. július 13., kedd

Én nem tudom


Én nem tudom, hogy mit jelent: "Felkel majd a Nap".
Én nem tudom, hogy mit jelent: "Lehetsz boldogabb".
Csak azt tudom, hogy ötven éves rég elmúltam már,
És nem vagyok egy pár fele, mi kézen fogva jár.

Én nem tudom, hogy mit jelent: "Boldog szerelem".
Én nem tudom, hogy mit jelent: "Egy az utad velem".
Csak azt tudom: bár elfeledni semmit nem lehet,
De eltörölni sem tudom a szürke éveket.

Nem tudom, hogy miért pont én tetszettem meg neked,
És nem tudom, hogyan képzelted vélem életed.
Csak azt tudom, hogy szívem akkor már régóta várt,
És azt hiszem, hogy várni fog, míg véget ér a nyár.

2 megjegyzés:

  1. Na, erre majd PM-ben reagálok. De előbb eszek fagyit és iszok valami erőset mellé.....

    VálaszTörlés
  2. Amire az ember nem tudja a választ, talán fel lehet tenni a kérdést, hátha fény derül rá...

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.