2011. március 16., szerda

Férfi és nő barátsága


Néha azon gondolkodom,
lehetett-e volna más az életem,
miközben pontosan tudom,
sokat tettem azért, hogy ne legyen:

Én soha sem voltam egészen normális,
de úgy gondolom, talán
már nem is szeretnék azzá válni
ilyen sok hosszú év után.

Nem tudhatod, jobb leszel-e tőle
- vagy csak illúzió ez is ? -,
hogy találsz férfiként egy nőre,
ki egy picit talán szeret is.

Bár tudható: egy ily barátság,
mint egy szál deszka, ingatag;
s hiába lenne a bátorság,
semmire úgysem építesz hidat,

mégis, én úgy gondolom,
bennem
több lenne már a félelem,
ha nem ismerném barátom:
kevesebb lenne úgy az életem.

3 megjegyzés:

  1. "ha nem ismerném barátom:
    kevesebb lenne úgy az életem"
    Ez így igaz!!!!.

    VálaszTörlés
  2. A barátok sok mindenen átsegítik az embert. Azok a barátok, akik nem érdekből vannak velünk, nem pénzért, nem protekcióért-hanem saját magunkért,a lelkünkért.

    VálaszTörlés
  3. Azok szerintem nem is nevezhetők barátnak akik érdekből barátkoznak.Akik minden érdek nélkül vannak velünk, jóban rosszban azok a barátok.De ez csak az én magán véleményem.:)

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.