2011. március 20., vasárnap

Névnapomon


Elfáradtam, késő éjjel immár,
és kissé fejbe vert az óbor.
Hiába, jó az íze, innám,
de hát a sok megárt a jóból.

Elmúlt egy év megint hamar,
és idén sem hoztam meleget:
olyan hűvös van, mint tavaly,
talán majd hozok még eleget.

Most egyedül ülök a gép előtt,
lábam mellett üres az üveg;
nem tudtam ma még délelőtt,
miért kérem majd elnézésüket,

de mostanára kiderült,
hogy megint csak írogatok,
mindent, mi tollhegyre került,
hogy elnézést kérni legyen ok.

Mivel sehonnan sehová
nem tart ez a szösszenet,
mielőtt álomra hajtanám
fejem, kérem elnézésüket!

9 megjegyzés:

  1. Én kérek elnézést, hogy nem tudtam hogy te József vagy! :(
    Boldog névnapot kívánok neked!!
    Azt mondják 3 napig érvényes előtte és utána kívánni!

    VálaszTörlés
  2. Talán a Bencék majd besegítenek.

    VálaszTörlés
  3. Na sikerült végre feltölteni.
    Ha valaki nem értené: Sándor, József, Benedek hozza a meleget.

    VálaszTörlés
  4. Még jó, hogy megmagyaráztad, mert a Sándort meg a Józsefet ugyan felismertem, de a másik kettő nekem semmit nem mond. Ugyanis (egyelőre még) ami nem jogszabály ellenes az magánügy. Ha ez nem így lesz, akkor figyelmeztesse valaki azt a balfasz kormányt, hogy alkosson törvényt a gyerekcsinálásról, mert kipusztul a magyar.

    VálaszTörlés
  5. Alkotják a törvényt. Akinek sok van, sokszor szavazhat majd rájuk.

    VálaszTörlés
  6. Boldog névnapot kívánok, és nagyon kedves a versed :)

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.