2016. július 2., szombat

Megkövetném

Megkövetném az alkotót, mert bizony jobb, mint enyém, a verse.
Észrevehettem volna ott, olvasván: időmértékbe szedte.
Időmértéke nem feltűnő. Oly gördülékeny a szó benne,
mintha e ritmus és a versláb magyar beszéd alapja lenne.

Hát elismerésem verséért melyet így ritmusra faragott,
engedje meg, kérem, hogy megemeljem előtte a kalapot!
Jó tanulság volt ez nekem, és most már, sajnos, nem is először:
hátha átsiklik valamin szemem, ha a gúny rögtön előtör.

Jól tudom én, hogy tojik rám, hiszen még azt se tudja, hogy élek,
de szégyenben maradni nincs pofám, nem visz rá engem a lélek.
Hát megkövetem az alkotót, hiszen jobb, mint enyém, a verse,
fölismerhettem volna ott, olvasván: időmértékbe szedte.


2 megjegyzés:

  1. tán nem valami irodalmi oldalra írtál? Azok elvágják torkod egy perc alat...:-)

    VálaszTörlés
  2. Nem, csak ide a blogomba. De meg inkább vágja el a torkom valami (jobb) költő vagy író, mint egy seggfej, semmihez sem értő politikus.

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.