2010. június 6., vasárnap

Átok


Nem kellek már? Hát majd megátkozlak:
Egyedül fordulj majd esténként a falnak!
Hátad legyen púpos, lábad megint görbe,
Soha többet ne merj nézni a tükörbe!

Lógjon rajtad újra úgy az összes rongyod,
Mint amikor rád még nem viseltem gondot!
Szemed a csipától pislogva ne lásson
Színeket a fényes déli napvilágon!

Sorvadjon el lelked, emésszen a bánat,
Hogy én már nem vagyok, ki koslat utánad!
Átkozzad a napot, átkozd meg a percet,
Amikor szemedet énreám vetetted!

Essen ki fejedből napjainknak sora,
Mintha nem is találkoztam volna véled, soha!
Emlékezz majd vissza úgy az életedre:
A Semmin kívül csak a Bánat volt benne!

5 megjegyzés:

  1. Hát ezt jól megátkoztad:)))) Ne haragudj de nekem mosolyt csalt az arcomra:))
    Nekem nagyon tetszik!:)

    VálaszTörlés
  2. Miért? Nem így kell átkozni? Akkor beiratkozom egy tanfolyamra valahova, csak azt nem tudom, hogy Rockfortba, vagy egy cigányasszonyhoz célszerűbb-e. Van valami ötleted? ;)

    VálaszTörlés
  3. Megfogtál,erre nincs ötletem.Rockfortban csak hókuszpókuszt tanulnál,de a cigány asszony jó ötlet azok nagyon tudnak:)))) De nem kell neked tanulni ez nagyon jól sikerült ez így is! Soha nem átkozódom,pedig voltam már olyan helyzetben,hogy átkozódhattam volna de minek!??:) Örülök a mosoly jelednek:)

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.