2011. szeptember 19., hétfő

Én nem vagyok normális


Én nem vagyok normális.
Soha nem is hittem, hogy az vagyok.
Mint ahogy a homár is,
a forró vízben,
én sem hiszem
mindig, hogy meglátom még a holnapot.

Én nem vagyok normális.
Bízom benne, hogy nem vagyok.
Vagy remélem legalábbis,
különben
nem érthetem
meg teljesen a mát és a holnapot.

Én nem vagyok normális.
Annak lenni nem is szabad.
Mit ér, ha mondja más is,
s te csak ismétled
és át nem éled
minden mástól vett érzésed és szavad?

Én nem vagyok normális.
A normalitás átlagot takar.
Az bármily teátrális,
csak egy sima közhely,
és kész röhej,
ha nincs önálló gondolatod, sem szavad.

14 megjegyzés:

  1. Én sem vagyok mindig normális, de nem zavar. :-)))
    Gratulálok a versedhez, Joe!

    VálaszTörlés
  2. Jó a felvetés. A "normális" szó nem mindenkinél jelenti ugyanazt.

    VálaszTörlés
  3. Na most én a zárt osztályról írok, és én normális vagyok, szerintem. Az orvosok, akik elbutultak az egyetemen kicsit másképp vélekednek rólam, de ők a rács túloldalán vannak. Nekem itt jó helyem van, nem panaszkodom, napi háromszori étkezés, és nagyon csinos beszélgető partnerem is van heti két alkalommal, valami "szipológus". Vele megvitatjuk az élet nagy, és apró dolgait. Néha kapok szúrit, és a "vitaminjaim is rendszeresen szedem. ha kihagyom a sárga szinüt, kissé agresszív vagyok.Olyankor politizálok, és az nem áll jól nekem. Most megyek, mert jön az esti mese...

    VálaszTörlés
  4. Néha rámkötik az áramot, és az olyan jóóóóóóóóóó:-))))))))))

    VálaszTörlés
  5. Lufi, Te tényleg nem vagy normális:-)

    VálaszTörlés
  6. Az relatív, hogy ki az, és ki nem, meg persze ki tartja magát annak. Én vállalom, hogy ilyen vagyok, meg látom "fabijoe" barátom is. Joe komám, holnap a hármasban sakkparti!!

    VálaszTörlés
  7. Ki ne hagyjatok! Én se vagyok százas:-)

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.