2013. október 20., vasárnap

Paplant loptam


Paplant loptam, mert kurvára fáztam.
Nem volt akkor évek óta házam.
Jól berágott rám az idősb Gábor:
nem akart megválni paplanától.

Kiosztottunk néhány sallert, taslit,
(Gábor sem kötött hajába masnit).
Volt zsebében némi aprópénze,
vettem tőle, mert abból is kéne.

Nem is lett volna ebből olyan baj
(soha nem volt a fülem mögött vaj),
ha nem látja meg a kakastollas.
Így lett énbelőlem is rovottas.

Annak, hogy én rovott múltú lettem,
nem volt feltétele fenti tettem:
Gáborral megyünk majd egy cellába,
neki meg köztéren volt az ágya.

Ugyanannyit mértek mindkettőnkre,
mint amennyit az elkövetőre,
aki felgyújtotta saját nejét.
Ideges volt, elvesztette fejét.

Paplant loptam, mert kurvára fáztam,
nem földet, meg nyugdíjat, mint páran.
Ha egyszer majd azt mondjuk, hogy ennyi,
nekik kell majd a börtönbe menni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.