2014. december 11., csütörtök

És érted is

Régen nem neked írom a verset,
már rég nem neked szól ez a dal.
Már csak bennem tartja a lelket,
amikor az menni akar.

Ébren álmodom évek óta,
más életről, nem teveled.
Folyton ezért szól ez a nóta.
Fáj? Hát nem baj. Te is elviseled.

Egyre csak azt fújom, kántálom,
nem jó nékem az élet itt,
mert olyan ez, mint egy lázálom.
Miért nem érted, az Istenit?

Megrészegít engem a ritmus,
ködbe bevonja buta agyam,
pedig értem is meghalt Krisztus,
mégsem élhetek, csak boldogtalan.

Ez az a  tiltott földi mámor,
ami hogyha fejedbe szalad,
ettől leszel majd könnyű, bátor,
elérni látszol az álmaidat.


Én csak magamnak írom a verset.
Tudom, ez  önkielégítés,
zabálok megrágottat, nyerset,
hiszen az élet olyan kevés.

Mellékdal:

Nekem az elmúlt jó pár évem
arról szól, hogy nincs feleségem.
Jól tudom én, hogy kurva kevés ez lírának,
a kritikus dolga lesz, hogy megbírálgat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.