2011. augusztus 9., kedd

Gyorsjelentés a veremlakásból


Én még mindig veremlakásban lakom,
és azt hiszem, ez most már így is marad.
Csak mikor éppen versírással foglalkozom,
érzem, hogy kidönthetek egy időre pár falat.

Ha a tetőt leemeltem már fejem fölül
és hűlt helyén besüt a nyári napsugár,
érzem, hogy szívem szinte már örül,
és képzeletem a tiszta égbe száll.


2011. aug. 9.




Én még mindig egy veremlakásban lakom.
Azt hiszem, ez most már így is marad.
Csak amikor versírással foglalkozom,
érzem, hogy kidönthetek pár falat.

Ha a tetőt már levettem fejem fölül
és hűlt helyén besüt a napsugár,
érzem csak, hogy a szívem szinte már örül,
s képzeletem a tiszta égbe száll.


2013. január 11.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.