2011. augusztus 6., szombat

Vállamra tedd

                                                          
                                                       Neked

Vállamra tedd föl most mindkét lábad!
Kulcsold őket a nyakam köré!
Hagyd a lámpát, hogy arcodra lássak!
E perc most nem a szeméremé.

Elfáradtam. Változtassunk rajta!
Már nem bírják úgy a karjaim.
Én fordulok most inkább alulra,
s te legyél, ki föntről rám tekint!

Nincs még vége, várj! Most kezdjük újra!
Messze van még a végállomás.
Robog a vágy, és most hozzád bújva
nem létezik nékem semmi más.

Hajolj reám, hadd csókolom tested!
Melleid közé hadd rejtsem arcomat!
Régen vártam én már ezt a percet.
Emléke majd mindig velem marad.>

4 megjegyzés:

  1. jó...bár nem elég fülledt...:)

    VálaszTörlés
  2. Jól eső érzéssel olvastam a verseidet. Nekem tetszett és ha nem bánod ezt megosztom ismerőseimmel. Persze jó lenne névvel, de erre várnom kell. Ha megkapom rá a választ akkor megosztom mással is. Köszönöm

    VálaszTörlés
  3. Nocsak. Mégis van fantáziád. Vagy az emlékek törtek fel....

    VálaszTörlés
  4. E vers most nem a szeméremé :-)

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.