2012. december 17., hétfő

A miniszterhez

Jobb, ha tudod, hogy tandíjad én álltam.
Jobb, ha tudod, hogy ma is én tartalak el.
Jobb, ha tudod, hogy abba szakadt bele hátam,
hogy szavadat te szabadon mondhasd el.

Jobb, ha tudod, hogy még sose tettél semmit.
Jobb, ha tudod, hogy ma is belőlem élsz,
és ha jövőnket tönkre teszi a vakhit,
hát jobb, ha tudod, hogy jobb lesz, hogyha félsz.

Jobb, ha tudod, hogy volt már párszor elég,
és jól tudom én, hogy neked még sose volt.
Jobb, ha tudod, hogy a magyar dolgos, derék,
és jobb, ha tudod, hogy szelleme él, nem holt.

Jobb, ha tudod, hogy tönkre megy az a nemzet,
aminek fiai külföldre távoznak el.
Jobb, ha tudod, hogy atyád csak koloncnak nemzett,
hogy ilyen vezér a kutyának se kell.

Jobb, ha tudod, hogy nem te vagy itt az első.
Jobb, ha tudod, hogy itt te csak szolga lehetsz.
Jobb, ha tudod, hogy lassan egy nemzet felnő,
és régi hiteddel véglegesen mehetsz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.