2014. április 17., csütörtök

Emlékek a szerelemről

Meghívást kaptam az Ars Poetica versklub következő találkozójára., előre megadott feladatokkal. Az egyik: a következőkben megadott 5 szóból kell úgy írni egy öt versszakos verset, hogy minden versszakban a megadott szavak szerepeljenek sorrendben, azaz az elsőben az első, a másodikban a második szó és a többi. A szavak:
- papírkosár
- folyóvíz
- hullámverés
- csillagéj
- zátony

És a vers:

Papírkosárba dobtam én
szakításunknak éjjelén
minden szerelmes leveled.
Így mondtam: Isten veled!

Folyóvíz árja vitte el.
A kedves többé nem felel.
ha kérdezem sem válaszol.
Másnak ír most valahol.

Hullámverés a szenvedély,
oly gyakran változó kedély
árja mossa partomat
most partra vet, majd elragad.

Csillagéjben fürödtem én
szerelmem mámoros éjjelén.
A Hold ragyogott le reám,
és bánat el nem ért, nem ám!

Mint dagály a zátonyon,
lelkemen hangtalan átoson,
ha felbuzog a szerelem:
de elborítja életem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.