2014. augusztus 5., kedd

Felszállt a férjem

Felszállt a férjem.
Csak tudnám, hogy hova?
Eltűnt a légben,
a sors mostoha,
én itt maradtam,
kevés a gázom.
Nem szól a tam-tam,
marhára fázom.

Felszállt a férjem
az esti gyorsra.
Vártam már régen
erre a sorsra.
Vitte a vonat,
vigye csak messze!
Hogyha ott rothad,
tán megjön esze.

Felszállt a férjem,
de nem velem.
Nekem az élet
örömtelen.
Nem, mintha lett vón'
örömteli,
na megyek, mert vár
a reggeli.

Felszállt a férjem,
és fenn akadt.
Nincsen több érvem,
a varjakat
nem űzi tőlem
messzire el.
Hova lett a férjem?
Hiába kérdem,
senki nem felel.

Felszállt a férjem.
Na most mi van?
Én is csak nézem,
mint annyian,
Már-már úgy érzem, 
hogy tőlem el-,
felszállt a férjem.
Másutt telel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.