2010. november 6., szombat

Az orgyilkos


Még élt a szerencsétlen,
amikor kihúztam testéből a tőrt.
Szája sarkán már habos vér böffent,
ahogyan sípolva szedte a levegőt.

Hogy karommal vállát tartva
csendesen a földre fektettem őt,
barna szeme tágra nyitva
tekintett fel rám esdeklőn.

- Miért éppen én vagyok -
kérdezték némán a szemek
- az áldozat, és miért éppen
te veszed el tőlem az életet?

- Lehetne akár mindez fordítva is -
leheltem vissza néki hangtalan,
midőn már elszállt belőle a lélek,
s a porhüvely maradt csak, vigasztalan.



14 megjegyzés:

  1. jesszusom...pakold el a vágóeszközöket,ember.....:)))

    VálaszTörlés
  2. ROTFL
    Régen nevettem ilyen jót!

    VálaszTörlés
  3. Hogy mik vannak...Kibújt belőled a gyilkos éned?

    VálaszTörlés
  4. Ölj, vagy ölelj, ez az ábra.
    Büszkén menj a másvilágra

    :-)

    VálaszTörlés
  5. Vajon kire gondoltál, mikor írtad a verset??? netán egy politikusra?

    VálaszTörlés
  6. Nem gondoltam senkire, csak arra (az első két soron kívül), hogy jót, és sokkolót írjak.
    Ja, és nem szükségszerű mindennek direktben vonatkoznia a szerzőre (bár nálam általában éppen, hogy így van).

    VálaszTörlés
  7. Szerintem meg nem az - az orgyilkos szemszögéből nézve
    :-)

    VálaszTörlés
  8. Jó-jó de én csak az olvasó voltam:))

    VálaszTörlés
  9. minden rendben,megvagy még?...:)

    VálaszTörlés
  10. Élek. Ma még. Várom a válaszcsapást :-)

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.