2010. május 30., vasárnap

Éves szabadságaim

Azt mondtad, hogy jöjjek pár nap szabadságra,
"Ügyeket intézni, hivatal járásra."
Nekem szabadságból mindig ennyi jutott
elintézni amit senki más nem tudott

Két hete már egyszer tervbe volt az véve,
hogy eljövök, akkor több, mint másfél hétre
szabadság napjaim most sem azért kérted
kivenni, hogy végre ott legyek melletted

Neked soha nem volt énreám szükséged
Soha nem mondtad, hogy jöjjek, mert Te kéred.
Csak azért jöjjek én most is szabadságra,
mert csinálni kell, mit nem bízhatsz rá másra?

Nem volt nekem semmi bajom az életben,
csak annyi, hogy senki nem volt még mellettem.
Én sem voltam soha támasza senkinek,
Isten majd felrója ezt is egy bűnömnek.

De megundorodtam én most már így élni!
El kellene nekem messzire bujdosni.
Mehetsz te bárhova, a világba élni,
Új életet nem kapsz. Marad csak a régi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.