2010. május 22., szombat

A dögvész maga



Pestis vagyok, himlő: a dögvész maga.
Egy hétfejű Scylla, Medúza, kolera.
Ahová csak lépek, hullanak levelek,
amerre csak nézek, megfagynak a vizek.

Troll vagyok. Egy büdös, mocskos ogre.
Akire csak nézek, kővé dermed szíve.
Mind, aki jönni lát, sikítva menekül,
engem minden élet messzire elkerül.

Hernyó vagyok. Pondró. Nyű a húsotokban,
ha élni akarsz még, vágj ki gyorsan onnan!
Lelkemen tömegben nyüzsögnek a férgek,

Vámpír vagyok. Versem véred issza,
vámpírmérgem szemed a lelkedbe szívja.
Ha karóval vered által a szívemet,
az sem szabadíthat tőlem meg tégedet.

A Sátán vagyok. A Gonosz maga,
ki megkísért téged az éjszaka.
Megadhatom néked a halhatatlanságot,
elveszem cserébe az ártatlanságod.

5 megjegyzés:

  1. Szerintem ne tedd le magad .

    Udv.

    VálaszTörlés
  2. "Aki dudás akar lenni,
    Pokolra kell annak menni.
    Ott kell annak megtanulni,
    Hogyan kell a dudát fújni."

    VálaszTörlés
  3. Nezd en evek ota ott lakom . Nem jo . Higyj nekem .


    Udv .

    VálaszTörlés
  4. Készséggel elhiszem. És akkor sem szívesen mennék bele ilyen vetélkedésbe, ha kételkednék benne.

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.