2010. szeptember 23., csütörtök

Szeptemberi nyár


Visszatért most megint a szeptemberi nyár.
Aranylik a napfény, sárgul a határ.
Az ég ma újból ragyogóan kék,
Csak néhány bárány legelget rajta szerteszét.
Fáradt vagyok így délután, ha haza indulok,
Csak várom, hogy a hálózatba bekapcsolódhatok.
De tapasztalatból tudom, majd megint álmos leszek,
És rövid téblábolás után majd csendben lefekszek.
Jó lenne most már egy időre elmenni valahova,
De a munka innen nem enged, és sehol sem vár csoda.
Szabadságot - hosszabbat - otthon nem akarok,
Tölteni, mert igen rosszak a tapasztalatok.
Marad tehát a mókus élet: kerékben taposok,
És, ha jön egy újabb "ihlet", majd rímeket faragok.

18 megjegyzés:

  1. "A csoda olyan esemény, amelyet nem tartunk lehetségesnek vagy valószínűnek tapasztalataink és ismereteink fényében."
    (wikipedia szócikk.)

    VálaszTörlés
  2. Néha azért történnek csodának is beillő dolgok.

    VálaszTörlés
  3. Nem mondtam, hogy velem történnek....

    VálaszTörlés
  4. Jaaa! Én is olvasgattam, meg hallottam is már csodákról, olyanoktól, akik olvasták, vagy hallották valakitől, vagy valahol, hogy valakivel valahol megtörtént valamikor.

    VálaszTörlés
  5. Egy jó pihizős szabadság nekem is kéne már. Bár, én szeretek itthon is lenni, de most el kéne utazni.

    És a csodák igenis léteznek :-)))))

    VálaszTörlés
  6. Tényleg? Olvastad, vagy hallottad?

    VálaszTörlés
  7. Megtörténnek azok velünk, csak észre őket kell venni.

    VálaszTörlés
  8. Míg csodára várok, elmúlnak az évek,
    S nem is lehetne más fontosabb:
    Szeretve lenni, és szeretni.

    VálaszTörlés
  9. "Csodát látni, jobbá válni,
    barát nélkül, nem lehet."

    VálaszTörlés
  10. " ...hát várd a csodát
    De sohase mondd, hogy nincs tovább..."

    VálaszTörlés
  11. Ne "agonizálj" már annyit! Írd ki a szabit és tűzz el valahová pár napra! Legfeljebb megvár a munka. Ha kipurcansz, azzal nem érnek semmit.

    VálaszTörlés
  12. A szabival nem is lesz most már gond. Az "eltűzés" című fejezet az kicsit nehezebb, mert még Mohamed koporsóját sem ingyen őrizték. Bár tervezgetek, de konkrét ötletem még nincs.

    VálaszTörlés
  13. Tulajdonképpen Ikonnak írtam...de most, hogy így mondod: szintén rád férne némi pihenés-család nélkül inkább....

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.