2011. június 6., hétfő

Irigység

Hogy lehet az, hogy mások olyan
könnyedén szórják a gondolatot,
és szépen gördülő sorokban
ragadják meg a pillanatot?

Ha az én tollamnak hegye szántja
a papírlap hómezejét,
mindig pár hajszálam bánja,
hogy elveszítette már a színét.

Hogy lehet az, hogy mások olyan
könnyedén élik az életüket?
Hogy lehet az, hogy nékik az álom
nem vetít szörnyű képeket?

Ha eljön az este és ágyba megyek,
a falakból jönnek a rémek,
s, ha végiggondolom életemet,
még a jövőmtől is félek.


7 megjegyzés:

  1. Nem vagy valami jókedvű-ma sem:-(

    VálaszTörlés
  2. Hátha még azt is ideraknám,amit fél órája írtam!

    VálaszTörlés
  3. Ahhoz hozni kellene. Inkább fröccsöztem.

    VálaszTörlés
  4. Hallod! Majdnem ráfaragtam. Elszántam magam, leballagtam a sarki boltba egy doboz sörért, oszt jött az eladó, hogy nagyon siessek, mert 10 óra után nem adhat az (éjjel nappali!) bolt semmilyen alkoholt.
    Akkor esett le, hogy a seggfej FIDESZ-es polgármester alkoholtilalmat vezetett be, és valóban, minden szórakozó helynek is be kell zárnia, és a boltok sem árusíthatnak szeszes italt este 10 óra után (de, gondolom éjfél után igen, mert az 22 óra előtt van, ennek utána nézek).
    Ez a barom valami országzászlót akar felállíttatni a környék egyetlen szórakozóhelye helyén is, mondván, hogy zavarja a lakókat. Na most a szórakozóhelytől 1 km-eres távolságban csak a Duna túlpartján laknak, ezen az oldalon nincs lakóépület, csak egy kollégium, meg az egyetemek éjjel üres irodái.
    Hiába, FIDESZ frakció vezeti a kerületet! Meg is látszik. A barom ilyenekkel foglalkozik, ahelyett, hogy a kerékpárúton parkoló autókat vitetné el a roncstelepre bezúzni.

    VálaszTörlés
  5. Szar helyen laksz. Nálunk van bármikor pia, amíg nyitva a kocsma, mérik, ha kérik. Eladó a szomszéd ház....:-))

    VálaszTörlés
  6. Erősen meggondolandó. De nem a kocsma, inkább csak a szomszédok miatt :-)

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.