2011. június 1., szerda

Konokul


Konokul, leszegett fejjel
megyek ösvényemen.
Honnan jövök és merre
tartok, mindegy nekem.

Vízmosás szeli át,
vagy hegyomlás zárja utam?
Magas gerincre hág,
vagy mély szakadékba zuhan?

Vezessen hűs patak mellett,
vagy keresztül a habokon,
borítson homályló felleg,
vagy Nap süsse homlokom,

tarthat száz útitárs vélem,
vagy sívó sivatagon
egyedül vesszem el, végleg:
utam el nem hagyhatom.

Nem tudom, van-e célja
utamnak, s egyáltalán:
ér-e valaha célba,
vagy már holnapután

vége lesz az utazásnak,
mit egyedül folytatok én.
megállni lehet tán másnak:
számomra nincs remény.

5 megjegyzés:

  1. Az útra azért indulunk, mert van célunk!! Ha csak bolyongunk céltalanul, akkor max sok "sörtöt" fogyasztottunk. Minden útnak van célja sztem, ha más nem, hogy bejárassuk az új cipőnket. Nőknél főleg előfordul a céltalan bolyongás, de ez csak szerintünk férfiak szerint van így, mert ők pontosan tudják, hogy melyik kirakatnál mit látnak, és ki nézi a formás popójukat, meg persze az új topánkájukat ami frankón töri a lábukat, de legalább divatos...

    VálaszTörlés
  2. Túróst. Hogy' a rákba lehetett volna célom, mielőtt megszülettem?!

    VálaszTörlés
  3. Neked nem volt, de szegény szüleidnek igen!! Szerettek volna egy értelmes gyermeket, - hát ez se jött össze szegényeknek.:-)) (bocsi, ezt nem hagyhattam ki):-)))))))))

    VálaszTörlés
  4. Jó arc vagy te hallod! :-D
    Össze kéne egyszer jönni egy sörözésre!

    VálaszTörlés
  5. Ja, jó lenne, szerintem nem is a sör fogyna inkább a sok tapasztalat, és jótanács egymásnak...

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.