2011. június 1., szerda

Sorskomédia


Én tudom, hogy tudod, hogy miről van szó.
És tudom, hogy röhejes ez az egész.
Tudom, hogy simán megoldható:
egyszerű, amiről nem is beszélsz.

Tudom, hogy meg is ítéltek sokan.
Tudom, a többség azt mondja rám:
Már megint rád jött egy nyavalygás roham?
Ne sápítozz annyit, kis komám!

De van olyan dolog, mi egyszerű egynek,
a másik a nyitját sem érti soha.
Van, aki sziklát görget a hegynek,
és szívesebben marad ostoba.

Én tudom, hogy működik a Darwin elmélet,
akkor is, hogyha nem hiszed,
és tudom, hogy mindig a talpra esettebb
győz. Gyenge vagy? Semmire sem viszed!

De több éve teljesen szét vagyok esve,
és nem bírom összeszedni magamat;
jöhet a reggel, vagy jöhet az este,
a reménytelenség velem marad.

Kettős szorításban élem meg létem,
és nem látok semerre sem kiutat.
Kínlódni vagy feladni makacs tisztességem?
Lassan az időm is elszalad.

6 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy elolvashattam ....

    VálaszTörlés
  2. Nincs mit. Én örülök, hogy olvastad.

    VálaszTörlés
  3. " Nem kérek, és nem ígérek" Ezt próbáld meg, én ezt vallom, és könyebb az életem..

    VálaszTörlés
  4. Nem kérek és nem ígérek, ezért nem kapok és nem vár senki semmit tőlem. Ez így van. És ez így jó?

    VálaszTörlés
  5. Nem szeretek függni senkitől, talán ezért vallom ezt a dolgot. Volt a Lufi nagyon szegény, és most sem vet fel a pénz, de már nem kell attól félnem, hogy másoktól függjek. A lelki dolgok mások. Hálisten nálam minden egyenesben van ezen a téren is, többet is ér, mint az anyagi dolgok. Békében élek, magammal, és másokkal is, és Isten nélkül teszem, amit néha nagyon sajnálok. Mindenem megvan, de néha valami hiányzik, talán irigyellek néha, hogy milyen klassz dolgokat írsz, és emlékeztet is a pár évvel ezelötti őnmagamra..

    VálaszTörlés
  6. Te ne hízelegj! :-D De örülök, hogy él olyan ember (bár, tudtommal másokat is ismertem ilyeneket) akik önmaguk helyét megtalálva tudnak élni, ami nem mindig jelent persze megelégedettséget, csak annyit, hogy szép élni.

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.