2014. február 23., vasárnap

rózsa nélkül

azt válaszoltad simogatni
zuhanyrózsa nélkül is lehet
felesleges elpazarolni
azt a parányi időt ami
akkor rendelkezésünkre állt
a rövid kora délutánban
amelyet gyűrött köznapjaink
közül szakítottunk egymásra
hosszas várakozás tervezés
és többszöri halasztás után
a bérelt sehol sincs szobában

amelyben még a valóságból
is kiszakadtam arra a pár
órára hogy szinte erővel
kellett visszarángatni magam
amikor becsuktad az ajtót
ezért csak túl későn láttam meg
hogy a neked vett sárga rózsa
nélkül mentél el ott felejtve
vagy szándékosan visszahagyva
az asztalon ahova tettem
ha így esett én sem vittem el

és még úgy emlékszem mi történt
abban a szűk három órában
mint amikor az alpinista
a hegycsúcs eufóriája
után lassan leereszkedik
a szürke köddel fedett völgybe
elméjében még beleégve
izzik a szikrázó hegycsúcsok
a havas táj képe kibújva
a felülről szintén vakító
fehér felhők öleléséből
de itt lent a ködben a tövist
érezheti csak a rózsákból

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.