2017. szeptember 6., szerda

Jár a fejem

Az irodákban ma csendesek a gépek,
s csakl olykor csörögnek a telefonok.
Bár fölöttem elszálltak az évek,
de ha egy új munkába belefogok,
még mindig nem vagyok biztos benne,
hogy ez lesz az én végleges helyem.
Vajon egy másik munka milyen lenne?
Ezen jár néha fejem.

Szobámban már csöndesek az esték,
ritkka a lárma, a ricsaj.
A falakon még nem kopott a festék,
néhány évig még biztosan kitart.
De ha körülnézek, amit érzek,
ez nem az, mint amit akartam,
bár már végre nem égnek vezetékek
hétvégeken bent a falban.

Az életemben csendesek az évek,
már ritkák a viharok.
Pénzt nem gyűjtöttem, elkerült az érdek,
csak nyugodtan élni akarok.
De, hogy itt kell lennem, sosem bíztam benne;
néha nem találom a helyem.
Vajon az a másik élet milyen lenne?
Ezen jár sokszor fejem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.