2010. augusztus 24., kedd

Eltűnni?


Kacérkodom az ötlettel,
Hogy eltűnök, hirtelen:
Pár hétig nem jelentkezem be
Accountomra a neten.

Kíváncsiságból érdekelne,
Kinek tűnne fel,
Hogy a nickemen bejegyzett blog
Pár hete nem üzemel.

Tartok tőle, nem sokan
Hiányolnának itt fenn.
De ez így talán még jól is van,
Hisz nincs nagy hálóm nekem.

Az izgalmas az lenne csak,
Ki az, kit érdekel,
Ha pár hét után fabijoe
Még mindig nem felel.

De ilyen szemét nem lehetek,
Hiszen én sem szeretem,
Ha az a pár barát, akit követek,
Eltűnik hirtelen.

7 megjegyzés:

  1. Úgyse bírnád ki:-)) Én pl. meg se próbálom...
    Bár, nyaralás alatt ki kell bírni.

    VálaszTörlés
  2. Volt már ilyen. Arra is azt hittem, hogy nem bírnám ki, aztán elmaradt, meg is szűnt a fórum weboldala. Meg régebben volt egy levelező fórum is, vagy másfél évig részt vettem a "munkájukban": zeneszerzők, meg sima kottamásolók (mint én) voltak fönn, egy usenet csoportban, aztán vagy egy évig nem értem el a fórumot. Aztán leszoktam róla. Azt hiszem, mindenről le lehet szokni (ilyen például a szabadság, meg a szabad vélemény nyilvánítás is), bár egy darabig még hiányzik (hosszabb-rövidebb ideig). Sosem bagóztam, de hallottam, hogy arról nehéz leszokni.
    Kiváncsi vagyok, vajon az életről milyen lesz leszokni, de arról már majd nem fogok tudni beszámolni senkinek.

    VálaszTörlés
  3. Persze, le lehet szokni. De minek?

    VálaszTörlés
  4. A dohányzásról könnyű leszokni ha van motiváció de talán igaz lehet ez mindenre!? :)))

    VálaszTörlés
  5. Leszokni valamilyen szenvedelyrol, csak nagyon indokolt esetben erdemes szerintem :))

    VálaszTörlés
  6. Hát, hogy ne hiányozzon, mi másért?

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.